Przyłacz się do gry
Imię: Musi pasować do klimatu i rasy
Nazwisko:To co wyżej
Pieniądze:na początek 100
Płeć: To chyba każdy wie
Rasa: Można stworzyć własną, bądź wymyślić, byle nie była zbyt potężna
Klasa: Nie wymyślamy hybryd, mogą to być jedynie odmiany podstawowych klas - Wojownik,Mag, Zabójca, Łucznik i ew. Kapłan( o odmianach porozmawiać z MG, czy się zgodzi)
Historia: Opisać krótko co się robiło wcześniej.(Ale nie za krótko)
Charakterystyka: Opisać swoją postać: charakter i wygląd.
Outfit: Najlepiej własne, ale jak ktoś nie ma talentu może kogoś poprosić.
Atrybuty: na początek do rozdania 10 pkt, później wraz z walkami, zależnie od tego, jak się grało. Początkowa wartość atrybutu to 1 pkt.
Siła: Wpływa na obrażenia od broni białej i częściowo od obrażeń broni dystansowej(w mniejszym stopniu)
Wytrzymałość: Wpływa na witalność, wszelkiego rodzaju odporności oraz na długość biegu
Zwinność: Zwiększa Szybkość, Refleks, celność podczas strzału oraz częściowo wpływa na obrażenia od broni dystansowej (w większym stopniu)
Inteligencja: Wpływa na ilość punktów magii, efektywność czarów, spostrzegawczość, ilość zaklęć, które można mieć oraz to, którego stopnia zaklęcia można nauczyć się.
Szczęście: Przydaje się przy rzutach obronnych i rzutach obrażeń.
Charyzma: Wpływ na chowańce, zwierzaki i innych wszelkiego rodzaju pomocników(prócz mechanicznych)
Offline